joi, 28 ianuarie 2010

Maine e vreme de parc!!!


Ufff, nu mai suportam vremea asta! Noroc ca, dupa canicula de zilele astea, pentru maine au anuntat o racorire usoara , ploaie dimineata si undeva la 28-29 grade maine la pranz.

O sa mergem in parc la dr. taberei 34, unde e umbra si o fantana arteziana si e foarte placut vara. Catinca a primit o salopeta de bumbac 3/4, si o camasa in carouri super dragutze. Cum am slabit peste asteptari, mi-am calcat rochia de in luata de la Vama Veche acum cativa ani si imi vine super, asa ca o sa fim 2 dragutze cu un cavaler. Danut se hotaraste in ultimul moment cu ce se imbraca, se imbraca singur si de obicei foarte potrivit, asa ca abia astept sa vad cu ce ma surprinde maine.

Trebuie sa trecem si pe la piata inainte, poate gasim cirese frumoase. Aici langa noi au in fiecare zi capsuni coapte si parfumate, romanesti, care imi plac si mie si copiilor, dar am pofta si de niste cirese sau caise proaspete.

Si ca ziua sa fie desavarsita, poate avem noroc ca la intoarcere sa adoarma Catinca in sling si sa pot savura cu Danut o inghetata de ciocolata. Anul trecut am mancat tone de inghetata de vanilie, Catinca era prea mica si mi-era teama cu alaptatul, dar acum merge un pic de ciocolata in lapte.

Va asteptam si pe voi!

p.s. in viata o fi ca-n fotbal, daca imi doresc suficient de tare se poate indeplini???Daca mai tine frigul asta ori o iau razna, ori am luat-o deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu