duminică, 17 ianuarie 2010

Primul a fost Vasile

Dupa cateva zile in care nu vroia decat in brate , si anume in bratele mele, dupa cateva nopti in care s-a trezit de 14-15 ori sa suga (sau mai mult sa se alinte) a iesit primul dintisor. In noaptea dintre ani. Si pentru ca l-am simtit pe 1 ianuarie, l-am botezat Vasile. Doar l-am simtit, ca de aratat nu l-a aratat cateva zile, parca stia ca asta vor toti : sa vada dintisorul. Adica ea se chinuie cateva zile si sufera si voi toti sa vedeti cat de frumos e si sa va laudati, nu? Ia nu mai vedeti voi tot ce fac eu, sac!

De alaltaieri e din nou agitata. Dar azinoapte a intrecut asteptarile. Nu cred ca a dormit reprize mai lungi de 30 de minute. Dupa care, iarasi tzitzi. M-am mutat eu de pe o parte pe alta, am incercat s-o mai pacalesc, dar n-am avut succes. M-am trezit dimineata terminata, si cu un kg mai slaba. Ori e de la oboseala, ori de la supt, ca mi-a scos si sufletul din mine.

Dar eu am ajuns la 53 de kg (de la 61 cat aveam la sfarsitul lui august), iar ea a ajuns la doi dinti( de la 1 cat avea aseara). Daca ma slabeste in proportia asta (1 kg/1 dinte intr-o noapte) ajung la 47 kg in urmatoarele 4 luni (cand cred ca terminam cu incisivii ) si la 35 de kg cand dentitia de lapte o sa fie completa.

Ma duc sa-mi fac un hamburger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu