joi, 21 ianuarie 2010

Batista bebelusului

In ciuda temerilor legate de aparitia Politiei sau a Protectiei copilului la usa noastra, am decis ca trebuie sa folosim aspiratorul nazal pentru a desfunda nasul Catincai. Dupa faza in care stranuta si-i scotea singura, mucisorii au ajuns in faza in care s-au parguit bine si o iau pe partea cealalata, adica se duc in gat si o impiedica sa respire, mai ales atunci cand suge.

Trebuie sa definim notiunea de aspirator nazal. Exista varianta de pompita mica, o para cu varful ascutit care se introduce pe o nara si care aspira mucisorii, si exista batista bebelusului (dati cautare pe goagal si gasiti gramada). Oricat de teribil ar suna, folosita impreuna cu aspiratorul casnic da rezultate extraordinare. Danut avea aproape 2 ani cand am descoperit aceasta chestie si a acceptat din prima s-o folosim cu aspiratorul si era si el incantat ca avea nasul liber in cateva secunde. Ba mai mult, ma punea sa-i scot si noaptea cu "apatolu' ". L-am folosit cu succes pana pe la 4 ani, adica si inainte si dupa ce l-am operat de polipi.

Dar Catinca nu vrea. Iar cand Catinca nu vrea ceva, e foarte clar pentru toata lumea ca nu trebuie insistat. Ce sa fac eu in cazul asta? Stiu ca-i face bine sa-i scot, dar nu stiti cum poate sa faca. Nu plange, nu tipa, nu urla. Racneste din toate puterile, se inroseste la fata, se zvarcoleste din maini si din picioare, in momentul in care ma ating de ea, dar si mult dupa aceea, poti crede ca o tai cu cutitul si pui sare. Eu cum naiba sa rezist la asta, cum sa ma gandesc ca ii fac un bine??? Cineva mi-a zis s-o duc la Budimex sau Gr. Alexandrescu s-o aspire ei. Trecand peste distanta, ca ar dura o ora pana acolo si una inapoi, nu mai vorbim ca masina e ingropata in zapada, acolo cum credeti ca s-ar purta? Au aia putere de convingere mai mare ca mine, o aspira sub hipnoza? Plus ca daca n-as fi langa ea, ar plange din start dupa mine? M-as simti mai impacata cu gandul ca au chinuit-o altii si eu nu am asistat, sau am asistat neputincioasa?

Deci, revin la intrebarea anului pentru mine: ce e mai bine pentru puiul meu? Cu zambetul larg si mucii in gat, sau cu lacrimi pe obraz si mucii in batista? Ca doar o cheama batista bebelusului....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu