luni, 25 ianuarie 2010

Un blog de succes sau unde dai si unde crapa

Va spuneam pe la inceputuri de ce m-am hotarat sa-mi fac un blog. Amintiri, chestii utile, perle pentru bunici si matusici, etc. Surpriza mea a fost sa constat ca am mai multi cititori decat ma asteptam, desi nu am facut mare promovare, doar ca mi-l pun ca status pe messenger. Asta in ciuda faptului ca ma pricep foarte putin la treburi tehnice si internet in general. Dar succesul il da sufletul pus in ceea ce scriu si nu calitatile tehnice, nu?

Sotul meu se pricepe mult mai bine decat mine la calculator. Cel putin asa presupun. Adica eu ma pricep atat de putin incat il cred pe cuvant cand imi spune cate ceva, ca doar nu am cum sa-l verific. Daca cineva mi-ar vorbi 10 minute in japoneza si la sfarsit mi-ar spune ca a fost un poem de dragoste eu as rosi usor, desi el ar fi putut sa citesca din cartea de telefon. Asa si cu sotul meu si calculatorul. Bine, presupun ca stand atatea ore la calculator s-o fi lipit ceva de el, nu? Stiti, el e genul care ajunge acasa si in timp ce-si descheie primul nasture de la camasa cu mana cealalata e pe butonul de start, iar seara tarziu arde de nerabdare sa-si pupe copiii si nevasta de noapte buna. Iar dau din casa si se supara ca sunt prea personala pentru un blog public.

Cum spuneam, pricepandu-se mai bine ca mine a inceput sa ma ajute. Pentru inceput mi-a bagat reclame, sa mai mananca si gura la copilashii mei ceva (mai dati si voi un click, ca si cum v-ar interesa, mai fac si eu un ban cinstit).

Apoi m-a invatat unde sa intru sa vad traficul de pe blog. De unde sunt, de unde vin, cat stau, ce citesc cei care ajung pe aici. Nu va speriati, nu va urmaresc, sunt doar niste statistici pe care nu le purec sa vad ce vreti de la mine, oricine ati fi sunteti bineveniti. Vazand ca il depasesc in popularitate, a inceput sa caute explicatii, ca cica multi ajung aici din greseala si ies repede.
-Cum din greseala?
-Adica au cautat altceva si au ajuns la tine pe blog, ca uite , ti-a crescut rata de abandon...
-Daca zici tu...Da' de unde ai vazut?
-Pai uite ce au cautat ei pe google si au ajuns la tine:


Sa mori de ras si alta nu. De departe, cel mai tare a fost un utilizator din Giurgiu, barbat presupun, care ajuns la mine pe blog cautand, nici mai mult, nici mai putin decat :

A nimerit bineinteles la postarea despre Revelion, cu buzele fierbinti.
-Ti-am zis eu ca e prea erotica faza aia! sare Razvan razand.
-Romantica poate, da' erotica...
Uite ca era erotica frate!

Iti dai seama, culmea ghinionului : sa cauti femei in sanii goi si sa gasesti una cu sanii plini si cu un copil agatat de ele!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu