vineri, 5 martie 2010

Oare l-am batut prea rau??? :(

In privinta asta parerile sunt impartite. Unii zic ca si bataia e buna la ceva , ca asa invata copilul cand greseste si cand a procedat corect, altii zic ca sub nici o forma sa nu-l bati. Eeee, dar chiar deloc, deloc??

Eu cred ca din cand in cand mai merge cate o bataie, asa ca sa nu i se urce la cap. Nu des, adica de cate ori iti vine de atatea ori sa-i bati, trebuie sa te mai si abtii cateodata, ca daca il bati mereu, mereu, ii distrugi increderea in el. Reusesc de multe ori sa ma opresc la timp, chiar daca as putea sa-l bat mult mai des, ma gandesc un pic, ma fac ca nu vad si mai scapa.

Si incerc sa-l conving si pe Razvan sa faca la fel, dar cu el e si mai greu. El il bate mult mai rau decat mine.Si mai si rade dupa aceea. Mereu ii spun:
-Chiar te simti bine cand faci asta?
-Nu pot sa ma opresc. In plus, am si eu mandria mea.
-Dar gandeste-te ca el are 5 ani si tu peste 30. Nu va puteti compara
-Pai tocmai asta e, dupa ce ca are doar 5 ani mai face si misto de mine daca nu-l bat.

Aseara insa eram obosita, plictisita, nervoasa, nu mai aveam chef sa ma gandesc daca am facut bine sau nu, daca invata ceva din asta sau o sa ramana doar frustrarea, cert e ca l-am batut rau. Nu a fost cea mai mare bataie de pana acum, dar o sa ma tina minte cateva zile , cu siguranta. Cum mi-a venit, cum i-am dat. Prima oara i-am dat sa umfle 6, sa stea 3 ture si apoi l-am batut. A doua oara cam acelasi scenariu, iar mai departe nici nu mai tin minte cum fost. Oricum, de cate ori a venit o carte buna am dat-o, ca si cum eram la campionat nu in fata unui copil de 5 ani, iar in final i-am dat 5:1 la macao si 3:0 la tabinet.

Pai pana cand sa suport sa faca misto de mine si sa zica ca nu stiu sa socotesc??

3 comentarii:

  1. citeam, citeam si ma tot gandeam "trebuie sa fie un schepsis pe undeva". L-am gasit in final si am pufnit in ras. Abia astept sa-l bat si eu pe David de sa-l rup, nu alta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) eu amcrezut ca ai batut copilul literlamente...credeam ca mor...=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare! Credeam ca nu vad bine :-D

    RăspundețiȘtergere