miercuri, 30 iunie 2010

Ou est mon furculition, mama?

Dupa ce v-am aratat acum ceva vreme cum arata masa de fructe, care fie e spectaculoasa, fie lipseste cu desavarsire (cale de mijloc nu exista), m-am gandit sa va impartasesc si ceva experiente legate de pranz, adica masa de legume cu carne, ou sau ficat.

Meniul zilei : supa de legume si pulpa de pui la tigaie. Ceea ce vroiam sa subliniez este ca la 14 luni supitele pasate si linguritele siliconate sunt de mult istorie. Singura sansa sa pape ceva a fost sa o las sa manance singura bucatele de legume si de carne, asta de cateva luni deja. De fapt asa am si inceput, cu buchetele de brocoli daca va mai amintiti, dar dupa scurte rataciri prin lumea supelor pasate, ne-am intors in lumea celor mari si frumos mancatori cu manutele. Ieri insa, domnisoara a cerut, si in mod evident ca a si primit, o furculita de oameni mari. Iata cum o manuieste dupa doar o zi de practica:



Nu m-am decis pe care dintre filmulete sa vi-l arat asa ca le-am pus pe amandoua.



Si ca sa vedeti ca meniul a fost intradevar supa de legume si nu doar legume simple, iata si zeama de la supa, cam o cinzeaca, bauta la sfarsit dupa ce a dovedit toate legumele si carnea.



Am savurat impreuna fiecare clipa. Savurati si voi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu