marți, 29 iunie 2010

Galuste cu prune- scurtatura

Va plac galustele cu prune, nu-i asa? dar aveti timp sa fierbeti cartofii, sa faceti aluatul, sa formati galustele, sa le opariti, sa pregatiti pesmetul, sa dati bilutele prin pesmet si apoi sa le bagati la cuptor sa se rumeneasca? Eu nu am, decat poate o data pe an.

Dar daca va e dor de gustul lor, am gasit o varianta muuuult mai simpla. Fierbeti niste paste, pene, fusili sau orice macaroane mai rasarite, rumeniti putin pesmet cu zahar si amestecati-l cu pastele. O lingura de dulceata sau gem de prune peste ele le apropie si mai mult de galustele clasice, dar se poate si fara.

Nu raportati va rog acest mesaj ca fiind abuziv. Orice nutritionist m-ar linsa pentru combinatia asta, dar...intelegeti-ma si pe mine, am avut o zi grea azi si marijuana nu mai aveam prin casa :-) .

4 comentarii:

  1. Ohhh Doamne! Ce am mai poftit la galuste cu prune zilele astea... Am gasit si eu o scurtatura... am facut comanda :)))

    Prietena insarcinata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare ma suni, mie imi plac la nebunie si am nevoie doar de um impuls sa ma apuc :). Era suficient sa-mi spui ca poftesti si era gata tava!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si m am trezit si eu sa citesc postarea asta in ianuarie la 7.30 seara si acum balesc....

    RăspundețiȘtergere
  4. pai vezi ca e doar cu paste si gem de prune, nu cu prune intregi. Deci fuga la magazinul din colt si ia paste, pesmet si gem de prune si gata....:-)

    RăspundețiȘtergere