miercuri, 26 mai 2010

Un an si o luna

Nu m-am lenevit, pe cuvantul meu. Sunt chiar mai activa decat oricand, doar ca nu mai am timp sa stau pe net. Sotul meu mi-a facut rost si de un laptop, poate mi-e mai usor sa stau cu el seara in pat dupa ce adoarme micuta, doar ca de multe ori pic lata seara, cateodata chiar inaintea ei. Si am scris in ultimele saptamani peste 20 de subiecte dragute. Le scriu seara la dus sau cand o tin pe Catinca la san sa adoarma, le rescriu si le corectez, zambesc cand imi vine o poanta noua, ma gandesc intre care paragrafe s-o introduc...dar nu mai apuc sa ajung la calculator sa le scriu pe bune, raman doar in memoria mea care se scurteaza parca pe zi ce trece. Si asa se pierd...bunatate de postari.
De exemplu cel cu petrecerea de ziua fetitei ar fi fost un subiect reusit. Nu mai zic evaluarea de un an a fetei (9.3kg, 77cm, ce manaca , ce vorbeste, cum doarme). De reprizele de joaca in doi, cand mi-e greu sa aleg pe care sa-l filmez dintre cei doi pui, care e mai simpatic sau mai nazdravan, de baitele in doi cand se lasa cu hohote in patru, de bataile lor care incep sa se indeseasca si nu mai stiu pe care sa-l apar pentru ca cea mica poate fi ma agresiva decat cel mare (mama, ce tare musca!!!), de toate acestea nu mai spun ce succes ar fi avut, ar fi fost de-a dreptul spumoase pe blog sau pe facebook. Si am avut unul bun si cu noile propuneri de impozitare pentru copii, pe care sa-l innaintez domnului Boc, numai ca m-am oprit la timp de frica sa nu-l ia in serios si sa ma impoziteze pentru consumul de lapte din productia proprie, pentru ca nu platesc tva la el si nici nu contribui la dezvoltarea economica prin consumul de lapte praf din comert.
Drept e ca o parte din timp mi-l folosesc si pentru tricotat, incerc sa fac ceva mai multe modele si sa dau ceva din ele, macar la prieteni daca nu pe scara mai larga. Doar ca si acelea se fac mai usor si mai repede decat reusesc sa le pozez si sa le expun pe blogul lor. Ufff, timpul e atat de scurt pentru toate! Cine ma intreaba daca nu ma plictisesc acasa inseamna ca nu are copii... sau nu are destui.
Ceea ce vreau insa sa spun e ca suntem bine cu totii, banii mai putini de la Guvern nu au reusit sa ne darame cu totul moralul, maimutelele sunt din ce in ce mai active, ceea ce e semn de normalitate si sanatate, noi suntem parca ceva mai obositi, dar ne descurcam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu