sâmbătă, 1 mai 2010

Crudul adevar

Acum cateva zile, seara la masa, cu Danut:
- De la 3 ani viata e grea...gradinita, scoala, liceu, facultate....apoi servici si cand iesi la pensie trebuie sa tai lemne...
Si tot el:
-Catinco, esti o norocoasa! Ai numai un an....


Ieri pe strada intru in vorba cu o cersetoare cu un copil mic in brate. Sa-i duc niste haine care ne-au ramas mici, ca vrea si ea sa ia un lapte praf, etc. Mi s-a parut sincera si amarata, i-am dat si niste bani.
-O cunosteai pe fata aia, nu?
-Nu, mama, dar mi-a fost mila de ea.O sa-i aducem niste haine, iar cu ce i-am dat eu si ce-i mai dau altii, o sa-i ia laptic la fetita.
-Dar sa se duca la munca, asa se fac banii, nu cerand de la oameni.
-Pai si cu cine sa lase fetitza?
-Da, asa e...
Dar m-a uimit replica cu munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu