marți, 6 aprilie 2010

Locuinta mea de vara e la tara.


Si nu doar de vara. Eu am petrecut mult timp acolo cand eram copil, acum e Danut acolo, in locul meu, copil si si fericit. Iata povestea, asa cum ar spune-o el:

La cules de dovleci, la doar 9 luni







Dupa un an ma jucam la apa daca era cald...


















...aveam primii pisoiasi...





























...iar in toamna din nou calaream dovlecii,













adunam nuci,


















si ma plimbam cu tataie prin gradina.













La doi anisori m-am imprietenit cu o curca ...














si o capra.





La doi ani si jumatate adunam flori cu mama...






















...iar in toamna caram singuri dovlecii si ...





....mulgeam caprele cu mamaie.













Dupa ce am implinit 3 ani am avut primul catel...


















primii puisori....,


















i-am adunat eu flori mamei...














si i-am spus eu povesti lui tataie.













La 4 ani am dat iama in zmeura cu tata...














Si am tavalit prima fata in fan...Nu i-a placut.

























Iata-ma si la 5 ani, adica acum de Paste:






Am trecut de 6 ani ...am mai prins curaj :-)






Dar ce se intampla? apare in povestea asta un nou personaj...Poate e vremea pentru o noua poveste in imagini, cu Catinca... dar ceva mai incolo :-)

Un comentariu:

  1. Ce frumos a crescut el la bunici vara...si din pui galbior a crescut maricel :)

    RăspundețiȘtergere