luni, 21 decembrie 2009

Vedere de la munte pentru bucuresteni


Ca a nins stie toata lumea. Si ca e zapada mare cam peste tot. Ce nu stiu bucurestenii sau, chiar daca au aflat nu cred ca isi pot imagima exact, este ca unele zone nu a batut deloc vantul, astfel ca zapada nu a fost nicidecum un dusman al omului. Va amintiti acea zapada de 30 de cm asternuta lin peste case, copacii, masini, sosele pe care o visati in copilarie sau o vedeati pe geam cand va trezeati in vacantele petrecute la munte? Asa am gasit-o noi sambata seara cand am ajuns la Campina. Danut se bucura de ea de cateva zile, dar s-a bucurat si impreuna cu noi, cand l-am scos la o plimbare, pe intuneric.
- Chiar, mama? Acum?
Ne-am intors si noi in timp, si ne-am bucurat.



Si ne-am bucurat si a doua zi dimineata, cand am mai gasit un strat proaspat, de peste 10 cm, asternut peste tot, inclusiv peste masina. Si inca unul de peste 40cm pe langa masina, aruncata de masina de deszapezire. Razvan a plecat sa caute cauciucuri de iarna, iar Danut cu mami au deszapezit masina inzapezita de deszapezitori.
N-a avut cine sa faca poze si cu oamenii muncii. Dar ne-a placut oricum si ne-am facut treaba constiinciosi, mai mult de o ora. Mai bine asa decat ca anul trecut cand nu era pic de zapada, iar mama il plimba pe Danut cu caruciorul de bebelusi pentru ca era operat la picior.

Sa fie zapada din belsug si sanatate la fel, la toata lumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu