luni, 10 ianuarie 2011

Danut, mai mare, mai istet :-)

Cu sabia Starwars in mana : "Tati, tu ar trebui sa-ti iei un scut in mana, si apoi sa ne batem cu scutece!"


Bunica, pot sa iau eu bilutele de la pananasi sa le manac asa goale, inainte sa pui dulceata pe ele? Sunt asa dragute si rotunde ca as putea si sa jonglaresc cu ele.


Pe 1 ianuarie, la masa de dimineata, impreuna cu cativa prieteni cu care am petrecut Revelionul. Masa plina de bunatati. Danut:
-Eu vreau sanvisuri la aparat.
-Nu merge, zice ta-su.
-Poate daca-l bagi in priza o sa mearga...
-L-am bagat eu si nu mergea, incerc eu sa-l scap pe ta-su.
Mai ia cateva guri si zice:
-Nu stiu pana cand credeti voi ca ma mai mintiti asa in fata....


-Catinca e nevasta mea.
-Ti-am spus de nu stiu cate ori, nu se poate sa fie nevasta ta, e sora ta.
-Prea tarziu, deja am pupat-o pe gura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu